{{ctrl.EventData.Name}}
  • Fakta
    Pris:
    Faktureras vid beställning
    Omfattning:
    Målgrupp:
  • Beskrivning
  • Innehåll
  • Resultat
  • Resultat

    Vilken webbläsare ska jag använda när jag loggar in på utbildningen?
    Svar: De webbläsare som fungerar är:

    • Internet Explorer version 11 eller senare
    • Microsoft Edge
    • Google Chrome (autouppdaterade versioner)
    • Firefox (autouppdaterade versioner)
    • Safari (autouppdaterade versioner)

    Vilka inställningar behöver min webbläsare ha?
    Svar: Javascript behöver vara aktiverat i webbläsaren vilket där är generellt det då nästan ingen sida fungerar utan.

    Vilken hastighet behöver min internetuppkoppling behövs?
    Svar: En internetuppkoppling som inte är för långsam (rekommenderat mer än 1.5Mbit/s för att undvika att videfilmerna i utbildningen inte ska hacka)

    Jag har begärt ett nytt lösenord men det kommer inte fram något mail där jag kan göra återställningen, vad ska jag göra?
    Svar: Det allra vanligaste är att mailet har hamnat i din spam eller skräpkorg. Öppna den och se om mailet har hamnat där. Nästa steg är att kontakta din IT avdelningen, ibland händer det att mailet fastnar i ett extra filter som IT har åtkomst till.

    Jag har fått ett återställningsmail men det fungerar fortfarande inte! Hur kommer jag vidare?
    Svar: Se till att du använder det senaste mailet från oss, det är inte ovanligt att man klickar flera gånger av misstag och därmed beställer flera mail! Varje gång du klickar/beställer ett nytt så blir det andra av säkerhetsskäl inaktuellt.

    Jag kommer inte åt kunskapstestet, hur gör jag det?
    Svar: Du måste se klart alla filmer. Se även till att du tagit del och läst samtligt självstudiematerial som är markerat som obligatoriskt. När samtliga obligatoriska dokument har blivit avbockade kommer ditt kunskapstest att synas längst ned på sidan där ser överblicken med kapitelindelningen.

    Jag har läst och tagit del av självstudiematerielet men de bockas inte av på min skärm. Måste jag läsa om allt nu?
    Svar: Vår server känner av vad du läst och inte, detta finns loggat hos oss. I vissa webbläsare händer det ibland att man måste ladda om sidan, antingen genom knapptryckning på tangentbordet eller direkt i webbläsaren

    Kan jag göra om kunskapstestet?
    Svar: Ja, du får i samband med svarsresultatet möjlighet att se vilka områden du behöver repetera för att klara av utbildningen.

    Hur får jag mitt intyg?
    Svar: Ditt intyg kommer sänt till din e-postadress som din inloggning sändes till.

    Jag kan inte komma in på kursen längre?
    Svar: Har du inte loggat in på utbildningen sedan länken sändes ut och det har gått mer än en vecka har länken av säkerhetsskäl blivit inaktiv.

    Jag kan inte få igång videodelen i utbildningen?
    Svar: Se om du använder rätt webbläsare enligt ovan, om du inte har någon av dessa eller för gammal version, behöver du ladda hem själv eller kontakta din IT.

    Vilket är mitt användarnamn och lösenord?
    Svar: Ditt användarnamn är din e-postadress. Lösenordet väljer du själv första gången du loggar in. Har du glömt lösenordet klicka på glömt lösenord och beställ ett nytt och följ instruktionen i det mailet.

    Jag har inte fått någon länk till utbildningen! Hur får jag tillgång?
    Svar: Kontakta beställaren hos dig och se så att vi har fått tillgång till korrekt e-postadress och att du är med på listan över beställda licenser. Be kontaktpersonen i sin tur att kontakta oss om du inte finns med.

    Kan jag logga in flera gånger i utbildningen?
    Svar: Ja, du kan göra utbildningen stegvis eller hela på en gång. När du är klar kan du även välja att göra den fler gånger som repetition och stöd i ditt arbete.

    Jag ska logga in, dock får jag meddelande att länken inte är tillgänglig när jag klickar länken. Jag kan således inte registrera mig för kursen. Vad gör jag?
    Svar: Om det var längre än en vecka sedan du fick ditt mail med inloggningsuppgifter från oss så stämmer det att länken inte längre är giltig och detta p.g.a. säkerhetsskäl. I meddelande du får om att länken inte är giltig finns en länk som du kan klicka på för återställning. Klicka på den och följ instruktion för att komma igång.

    Vart vänder jag mig om jag har problem med min utbildning?
    Svar: Enklast är att maila till support@arbetsmiljoforum.se

     

Andra som genomfört denna kurs
{{reference.CompanyName}}
Ladda ner PDF
Mer information
Är du intresserad och vill veta mer?

Tryck på knappen "" och fyll i formuläret så kontaktar vi dig inom kort.

För mer information, kontakta:

Kundtjänst utbildningar på telefonnummer: 073-620 23 28 eller maila: utbildning@arbetsmiljoforum.se